یکصدوهشتادوچهارمین جایگاه سوخت آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

یکصدوهشتادوچهارمین جایگاه سوخت آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با بیان اهمیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در رشد و توسعه استان و ارتقای خدمت‌رسانی به هموطنان گفت: با تلاش و پیگیری مدیریت و مسئولان منطقه و همکاری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، جایگاه اختصاصی «پدر» به‌عنوان یکصدوهشتادوچهارمین جایگاه عرضه سوخت استان و چهاردهمین جایگاه عرضه سوخت ناحیه شبستر در مسیر صوفیان – شبستر راه‌اندازی و عملیاتی شد.

وی افزود: جایگاه پدر در زمینی به مساحت ۵۱۵۲ متربع و با سرمایه‌ای در حدود ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرستان صوفیان احداث و افزون بر ارائه خدمات سوخت‌رسانی، برای پنج نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی اظهار کرد: این جایگاه با دو سکوی بنزین و نفت‌گاز در مجموع با چهار دستگاه تلمبه دو نازله و دومخزن ذخیره‌سازی سوخت با ظرفیت ۱۰۰ هزار لیتر، آماده ارائه بنزین و نفت‌گاز به شهروندان و مراجعان محترم است.

شایان ذکر است این جایگاه هفتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ است که مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت‌رسانی به شهروندان فعال است. با راه‌اندازی جایگاه یادشده، شمار جایگاه‌های عرضه مواد نفتی استان به ۱۸۴ باب رسیده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12089

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: