«مخازن ذخیره‌سازی قیر» با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبادان افتتاح شد

«مخازن ذخیره‌سازی قیر» با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبادان افتتاح شد

همزمان با دور دوم سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خوزستان، «مخازن ذخیره‌سازی قیر» با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبادان افتتاح شد.به گزارش اقتصاد کشور به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، مخازن ذخیره‌سازی قیر در کارخانه شرکت نفت پاسارگاد آبادان صبح امروز، چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه، با حضور «سید‌صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان آبادان به بهره‌برداری رسید.

این طرح پس از یک وقفه چند ساله از خرداد ۱۴۰۱ آغاز شد و امروز همزمان با دور دوم سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خوزستان توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
گفتنی است، طرح مخازن ذخیره‌سازی قیر، افزون بر ۱۱۵ میلیارد تومان هزینه در برداشت و در طول ساخت برای ۷۰ نفر شغل ایجاد کرد.
فراهم‌شدن امکان ذخیره‌سازی ۲۰ هزار تنی قیر در ۴ مخزن ۵ هزار تنی از دیگر مزایای این طرح بوده و با اضافه‌شدن این مخازن ظرفیت ذخیره‌سازی کارخانه قیر پاسارگاد آبادان افزون بر ۳۵ هزار تن خواهد شد.
شرکت نفت پاسارگاد با پایانه صادراتی در ماهشهر و امکان ذخیره‌سازی ۱۳ هزار تنی قیر، ۱۳۰ میلیون دلار ارزآوری برای کشور دارد.
اشتغال‌آفرینی، تحقق شعار سال و رشد تولید، امکان بارگیری کشتی‌های بالای ۳۰ هزار تنی و تأمین قیر بازار داخلی از اهداف احداث این مخازن ذخیره‌سازی است.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10807

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: