برنامه افتتاح ۷۰۰۰ مسکن ملی در پرند

برنامه افتتاح ۷۰۰۰ مسکن ملی در پرند

تاکنون برای ۳۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند، زمین تأمین شده و مدیرعامل شرکت عمران این شهر وعده داده تا پایان سال جاری ۷۰۰۰ واحد افتتاح شود.

در شهر جدید پرند ۷۵ هزار نفر برای دریافت واحدهای نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که طبق اعلام شرکت عمران تاکنون ساخت ۳۲ هزار واحد برنامه‌ریزی شده است. از این تعداد برای ۲۷ هزار واحد سازنده تعیین و عملیات اجرایی آن آغاز شده است. باقی‌مانده واحدها در فرآیند انتخاب سازنده به سر می‌برند.

با توجه به آمار و ارقام مذکور ۴۳ هزار واحد در پرند هنوز به مرحله ساخت نرسیده که علت اصلی آن کمبود زمین است. علیرضا جعفری ـ مدیرعامل شهرهای جدید وعده داده که تا پایان سال به تعداد تمامی متقاضیان در شهر جدید پرند، زمین تامین شود.

آرش صیادی ـ مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند نیز در بیان اقدامات آن شرکت برای تامین زمین در آن شهر جدید اعلام کرد: سال گذشته با توافقی که با ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد ۴۵۰ هکتار زمین در قالب فاز ۷ و ۱۴۵ هکتار در فاز صفر شهر جدید پرند و بخشی نیز در شهر جدید پرند الحاق شد. با این الحاقات موفق شدیم برای ۳۲ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند تامین زمین انجام داده و کار احداث را آغاز کنیم.

شهر جدید پرند بالاترین تعداد متقاضیان نهضت ملی مسکن را در بین شهرهای جدید دارد. در این شهر مجموعا ۲۲۴ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که با توجه به شروط پنج‌گانه از جمله سبز بودن فرم «ج» تعداد ۷۵ هزار متقاضی تایید شدند. تا پایان سال گذشته در این شهر برای ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر تعریف پروژه صورت گرفت که تا کنون به ۳۲ هزار واحد رسیده است.

صیادی گفته است که تا پایان حدود ۷۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند افتتاح می‌شود.

طبق اعلام مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، ۲۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید تعریف پروژه شده و در دست اقدام است. با این حال برای ۳۰ هزار متقاضی جدید، کسری زمین وجود دارد که شامل شهرهای هشتگرد، پرند، صدرا، ‌ بهارستان، سهند و گلبهار می‌شود.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11533

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: