برپای نمایشگاه دستاوردهای علمی مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد در نخستین روز هفته دفاع مقدس

برپای نمایشگاه دستاوردهای علمی مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد در نخستین روز هفته دفاع مقدس

در آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دستاوردهای علمی و دانش پایه مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد در وزارت جهاد کشاورزی برپا شد.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا قائد عبدی مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی و دانش پایه مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد که در آغاز هفته دفاع مقدس در وزارت جهاد کشاورزی برپا شده است، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: آغازگر هفته دفاع مقدس با دیدار ۱۰۰ نفر از ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی در روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه با رهبر معظم انقلاب شروع شد.

وی افزود: امروز افتتاحیه هفته دفاع مقدس با برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی و دانش پایه مهندسی رزمی و پشتیبانی جنگ جهاد انجام شد که مقام عالی وزارت، معاونین و مدیران وزارت جهاد کشاورزی از آن بازدید کردند.

قائد عبدی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس فراخور شعارهای این هفته برنامه های مختلفی را داریم از جمله این برنامه ها غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران جهاد است؛ همچنین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را در سی و پنجمین گردهمایی سراسری فرماندهان پشتیبانی و مهندسی رزمی جنگ جهاد روز ششم مهرماه خواهیم داشت که با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از فرماندهان در سالن خوشه وزارت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رونمایی از کتاب مجموعه عملکردهای پشتیبانی و مهندسی رزمی جنگ جهاد، تمبر اختصاصی جهاد در خصوص پل های بعثت، خیبر، وحدت و قادری و تقدیم تندیس به برگزیدگان ایثارگر و کارآفرینان برتر از دیگر اقدامات ما در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12704

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: