مجمع خیرین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می‌شود

مجمع خیرین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می‌شود

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در نشست با جمعی از خیرین و نیکوکاران کشور که رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز حضور داشت، با اشاره به مأموریت‌های کلان وزارت تعاون در حوزه‌های رفاه اجتماعی گفت: خیرین کشور در کاهش فقر و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرینی گسترده‌ای دارند.

وی با تأکید بر لزوم بسترسازی برای اثرگذاری بیش از پیش تشکل‌های خیریه، اظهار داشت: در حوزه‌های مرتبط با مأموریت‌های وزارت رفاه همچون افراد دارای معلولیت(مددجویان)، سالمندان، کودکان بی‌سرپرست و نیازمندان همکاری‌های مشترک را می‌توان گسترش داد.

مرتضوی افزود: احسان و نیکوکاری در فرهنگ ایرانیان نهادینه است و خیرین در حوزه مدرسه‌سازی، توسعه مراکز درمانی، کمک به نیازمندان و نگهداری کودکان بی‌سرپرست کارنامه درخشانی دارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برای سازمان بهزیستی؛ توسعه مهارت‌آموزی و ساخت مراکز درمانی مجمع خیرین وزارت رفاه می‌توانند اثرگذاری مثبتی داشته باشند، گفت: حمایت‌های لازم از شکل‌گیری این مجمع به‌عمل خواهد آمد.

وی اظهار داشت: پایگاه اطلاعاتی رفاه ایرانیان مرجعی به‌روز و قابل اتکاء برای همه تشکل‌های خیریه کشور است که می‌توان با برنامه‌ریزی و تهیه بستر مناسب زمینه عدالت‌بخشی به توزیع کمک‌های مردمی را فراهم کرد.

در این نشست مقرر شد با تهیه اساسنامه و تعیین لیست اعضای شورای مرکزی، مجمع خیرین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=13078

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: