مدیران زیرمجموعه از برگزاری مراسم تشریفاتی، اهدای کارت هدیه و سکه، استفاده از پروازهای کلاس تجاری و اقامت در هتل های لوکس جدّاً اجتناب کنند

مدیرعامل صندوق درراستای عمل به منویات رهبری طی نامه ای به مدیران زیرمجموعه اعلام کرد؛

مدیران زیرمجموعه از برگزاری مراسم تشریفاتی، اهدای کارت هدیه و سکه، استفاده از پروازهای کلاس تجاری و اقامت در هتل های لوکس جدّاً اجتناب کنند

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه ای خطاب به مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه، از ایشان خواست تا از برگزاری مراسم تشریفاتی، اهدای کارت هدیه و سکه، استفاده از پروازهای کلاس تجاری و نیز اقامت در هتل های لوکس جدا اجتناب کنند.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این نامه آمده است:

«اینجانب، جنابعالی و تمامی همکاران، امانت دار  اموال بازنشستگان عزیز کشوری می باشیم  و باید تمامی تلاش ما در مدیریت این اموال بر حول محور رضایت بازنشستگان باشد.

صرفه جویی و انضباط مالی یک رسالت مهم دینی است که در دیدار اخیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با جمعی از کارگزاران نظام بر این امر مهم مجددا از سوی ایشان تاکید به عمل آمد.

برخی گزارش های واصله در ادوار مختلف، بیانگر برگزاری همایش ها و مراسمی در خارج از تهران می باشد که هزینه بالای را بری شرکت ها داشته است. هزینه های اداری و تشکیلات در برخی شرکت ها نیازمند نظارت جدی می باشد. همچنین به هیچ عنوان نباید شاهد رفتارهای تشریفاتی از سوی مدیران شرکت ها باشیم.

لذا مقتضی است موارد ذیل به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و به مدیران ابلاغ گردد که در صورت تخطی برخورد نظارتی لازم صورت خواهد گرفت.

۱) ممنوعیت برگزاری مراسم و همایش های تشریفاتی

۲) دوری از تشریفات به ویژه در دفاتر مدیران

۳) ممنوعیت استفاده از پروازهای کلاس تجاری (بیزنس کلاس) در ماموریت ها و سفرها

۴) ممنوعیت اقامت در هتل های لوکس در ماموریت ها و سفرها

۵) اجتناب از اهدای کارت هدیه، سکه، هدیه تشریفاتی و… به افراد و مهمانان.»

گفتنی است رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام که روز سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ برگزار شد، با تاکید بر اهمیت رعایت «انضباط مالی»، پرهیز از تعهدات مالی که منافع پایدار مطمئن ندارند و صرفه‌جویی جدی از جمله در سفرهای بی مورد، همایش‌های بی‌فایده و خریدهای بی‌مورد دستگاه‌ها را مورد تاکید و توجه قرار دادند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10721

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: