همه نانوایی‌های غزه از کار افتادند

همه نانوایی‌های غزه از کار افتادند

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه المیادین اعلام کرد که از عصر امروز دیگر هیچ نانوایی در هیچ کدام از شهرها و روستاهای نوار غزه کار نمی‌کنند.

رژیم صهیونیستی در مدت اخیر ضمن بمباران بسیاری از نانوایی‌ها که حتی به شهادت صدها نفر از مشتریان آن در حین منتظر ماندن در صف نان، منجر شد، با هدف گرفتن پنل‌های خورشیدی تولید انرژی از هیچ جنایتی برای بریدن نان خالی از فلسطینیان فروگذاری نکرد.

در حال حاضر با وارد نشدن سوخت و تمام شدن ذخیره سوخت و آرد موجود در نوار غزه در شرایطی که اقدامی برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه نمی‌شود، معدود نانوایی‌های باقیمانده هم از ارائه خدمات بازماندند.

با بدتر شدن بحران کمبود گاز پخت و پز در نوار غزه و جهش بیش از پنج برابری قیمت آن در طول یک ماه جنگ رژیم صهیونیستی علیه این منطقه نیز فلسطینی‌ها این روزها برای تامین نیازهای خود به ابزارهای جایگزین متوسل شده‌اند که مهم‌ترین آن خرید از آشپزخانه‌هاست که آنها هم با وجود کمبود سوخت و یا با تکیه بر روش پخت و پز با استفاده از هیزم کارشان با مشقت همراه شده و بسیاری از این آشپزخانه‌ها هم تعطیل شدند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14861

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: