آماده‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی و تجاری از اولویت‌های مهم ایران و قطر است

آماده‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی و تجاری از اولویت‌های مهم ایران و قطر است

در دیدار مشترک دبیران کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر، بر آماده‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور تاکید شد.

به گزارش وزارت نیرو، “محمدعلی فرحناکیان” و “صالح المانع” دبیران کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در راستای آماده‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرحناکیان مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل و دبیر کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر ضمن اشاره به روابط و مناسبات دوستانه بین دو کشور ایران و قطر گفت: رهبران سیاسی دو طرف روابط برادرانه خوبی دارند و امید است با توجه به وجود روابط سیاسی بسیار خوب، روابط تجاری و اقتصادی دو کشور نیز به همان سطح برسد.

وی فراهم‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی مهم اعم از حمل و نقل، بانکی، بیمه و کنسولی را برای پیشران اقتصادی دو کشور مهم و حائز اهمیت دانست.

همچنین صالح المانع دبیر قطری کمیسیون مشترک با بیان اینکه دولت قطر روابط سیاسی و تجاری با ایران را بسیار مهم می‌داند، گفت: در همین راستا مقامات دولت نیز بر توسعه روابط تجاری با ایران تاکید دارند.

لازم به توضیح است، جلسه دبیران کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر به منظور برنامه‌ریزی برای برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور به میزبانی وزارت نیرو در پاییز سال‌جاری و تاکید بر اجرایی کردن مفاد یادداشت تفاهم‌نامه هشتمین اجلاس کمیسیون مشترک برگزار شد.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11211

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: