ساینا از ستارگان فروش پریمکس تجلیل کرد

ساینا از ستارگان فروش پریمکس تجلیل کرد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا به نقل از روابط عمومی ساینا،  این شرکت در راستای اعتلای فرهنگ فروش و انگیزه بخشی به مدیران و کارکنان خلاق و پرتلاش مجموعه به پخش ، پس از برگزاری موفق جشن طرح غدیر در تیرماه سالجاری، این بار با برگزاری مراسم اختتامیه “طرح ستارگان فروش پریمکس ” از برگزیدگان موفق که بالاترین میزان فروش  محصولات سبد پریمکس را  داشته اند؛ قدردانی به عمل آورد. طرح ستارگان فروش پریمکس  با هدف فروش حداکثری محصولات این برند، از اول مرداد ماه تا پایان آذر  سال جاری با موفقیت کم نظیر به اجرا در آمد.

این مراسم در فضایی آکنده به عطر سالروز حضرت صدیقه طاهره (س ) و با حضور مرجان کریمان مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر، حمید رضا گلیان معاون شرکت به پخش ، بهنام عزت نژاد مدیر عامل شرکت ساینا ، پژمان میر هادی عضو هیئت مدیره ساینا و جمعی از معاونین، مدیران ارشد و کارشناسان فروش شرکت های به‌پخش و ساینا برگزار شد.

در این مراسم  بهنام عزت نژاد مدیر عامل شرکت ساینا ضمن تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ همدلی و هم افزایی بین تمام ارکان شرکت ساینا و تسری این همدلی با مجموعه به پخش ، حفظ و ارتقاء مستمر کیفیت محصولات را اصل تغییر ناپذیر و از اولویت های ماموریت صنایع بهداشتی ساینا عنوان نمود.

مدیر عامل شرکت ساینا در ادامه سخنان خود ، موفقیت های حاصل شده در مجموعه ساینا را نتیجه   تلاش و خلاقیت همکاران خود در واحد های مختلف شرکت دانست و با ذکر نام تمام بخشها از همکارانش قدردانی نمود.

بهنام عزت نژاد ، برگزاری جشنواره های تجلیل از فروشندگان برتر محصولات ساینا را یک برنامه مدون و هدفدار عنوان نمود و با اشاره به انتخاب و قدردانی ویژه از “سوپر استار” فروشندگان پریمکس ، بر این مهم تاکید نمود که در صورت تحقق بودجه پیش بینی شده ساینا در سال مالی آتی ، جایزه سوپر استار منتخب سال پیش رو مبلغ  صد میلیون تومان در نظر گرفته شده است و در صورت تحقق استرس‌پلن فروش ( عبور از ۱۲ هزار تن) جایزه فروشنده برتر یا همان سوپر استار مبلغ دویست میلیون تومان خواهد بود.

گفتنی است در ابتدای این برنامه پس از خوش آمدگویی پژمان میر هادی عضو هیئت مدیره شرکت ساینا  به میهمانان ؛ حمید رضا گلیان معاون شرکت به پخش پیرامون روند رو به رشد فروش محصولات پریمکس از سال ۲۰۲۰ تا کنون  و سیر صعودی تعداد مشتریان این محصول تا فتح قله های موفقیت در سال آتی  و موفقیت های پیوسته این برند سخنرانی نمود. و در ادامه  علیرضا مروج معاون بازاریابی ساینا با اشاره طرح ” ستارگان فروش پریمکس”پیرامون برنامه بازاریابی ساینا در سال پیش رو  و تحقق برنامه عرضه برند “هوم لایف” مطالبی ارائه و با اظهار امیدواری برای تحقق بودجه سال آتی شرکت، از  مشارکت پذیری بالا و کار تیمی همکاران خود در ساینا تقدیر نمود.

در ادامه این جشن ؛که همزمان با حال و هوای فرارسیدن روز مادر و روز زن برگزار می شد ؛ با حضور هنرمندان صاحب نام عرصه اجرا ، موسیقی و کمدین کشور  لحظاتی شاد و به یاد ماندنی  برای میهمانان ثبت گردید.

در پایان این مراسم ؛ از ۴۰ نفر برگزیده برتر فروش که در مراکز پخش  تهران ، زنجان ، زاهدان ، گناباد ،  کرمان ، یزد ، بوشهر ، سنندج ، اصفهان و اهواز  بودند ؛ با اهداء لوح سپاس و هدیه قدردانی شد.

شایان ذکر است، قبل از برگزاری مراسم اختتامیه طرح ستارگان فروش پریمکس ، مدعوین و میهمانان در قالب یک برنامه دوساعته از خطوط مختلف ومتنوع تولید کارخانه ساینا و دپارتمانهای مختلف این مجموعه بزرگ تولیدی بازدید نموده و از نزدیک با فرایند تولید محصولات شوینده خانگی ساینا آشنا شدند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=17403

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: