صیانت واحد حراست از همکاران موجب حفظ نیروی انسانی و افزایش کارایی سیستم می شود

معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور:

صیانت واحد حراست از همکاران موجب حفظ نیروی انسانی و افزایش کارایی سیستم می شود

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع مدیران حراست سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها گفت: صیانت واحد حراست از همکاران موجب حفظ بزرگ‌ترین سرمایه سازمان یعنی نیروی انسانی و افزایش کارایی سیستم می‌شود.

دکتر «داود منظور»، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: سازمان برنامه و بودجه زمانی موفق است که بیشترین فرصت و راهگشایی را برای هر سه قوه در خدمت‌رسانی به مردم فراهم کند.
دکتر منظور با اشاره به رویکرد دولت مردمی، افزود: انتظار این است همه واحدهای تابعه سازمان برنامه و بودجه کشور بر اساس اولویت‌بندی مسائل، بیشترین تلاش را برای رفع مشکلات دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی داشته باشند.
معاون رئیس‌جمهور در ادامه با تأکید بر اهمیت اولویت‌بندی نظام مسائل، گفت: اگر با بررسی‌های کارشناسی، ۲۰ درصد مسائل اصلی حل شود، ۸۰ درصد بقیه نیز برطرف خواهد شد. لذا شناخت اولویت‌ها بسیار مهم است و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تأکید فرموده‌اند.
وی سپس با اشاره به جایگاه خطیر حراست، افزود: باید واحدهای حراست در سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان‌های تابعه، در پایش و رصدی که انجام می‌دهند، مسائل اصلی هر استان را در دوره‌های منظم شناسایی، اولویت‌بندی و اعلام کنند که این امر می‌تواند در حوزه‌های مختلف به‌ویژه به اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور، کمک شایانی بکند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه با بیان اینکه انجام کارهای درست در چارچوب اولویت‌سنجی موجب امیدآفرینی برای مردم می‌شود، افزود: صیانت واحد حراست از همکاران موجب حفظ بزرگ‌ترین سرمایه سازمان یعنی نیروی انسانی و افزایش کارایی سیستم می‌شود.
دکتر منظور سپس با تأکید بر اهمیت مسائل سایبری و مراکز داده در سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و لزوم توسعه هوشمندسازی بودجه‌ای با هدف پرداخت به ذینفع نهایی، افزود: رعایت منشور اخلاقی سازمانی و صیانت اخلاقی از همکاران در چارچوب پایبندی به اخلاق اسلامی، حفظ حرمت مراجعان و تکریم ارباب رجوع و رعایت نظم سازمانی، از سوی واحدهای حراست ضروری است.
وی در ادامه به لزوم صیانت و ارتقای نیروهای ارزش‌مدار پرداخت و گفت: کارآمدی سازمان، ارتباط مستقیمی با نیروی انسانی دارد و مجموعه حراست باید در بهره‌گیری از نیروهای سازمانی، مقید به سیاست‌های دولت انقلابی در خدمت به مردم بوده و توان اجرایی و کارایی لازم را مد نظر قرار دهند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان بر لزوم ارزیابی منظم و مستمر عملکرد واحدهای حراست تأکید کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14441

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: