نصب ۱۰ سامانه دانش بنیان تصفیه فاضلاب بهداشتی در شهرهای خوزستان

نصب ۱۰ سامانه دانش بنیان تصفیه فاضلاب بهداشتی در شهرهای خوزستان

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در آیین افتتاح پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی مسکن مهر هفتکل اظهار کرد: احداث ساختمان، محوطه سازی، حوضچه و فونداسیون پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه برای احداث این پروژه بیش از ۶ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: روند اجرایی این پروژه توسط یکی از شرکت های دانش بنیان خوزستان تدوین و در مدت زمان ۶ ماه اجرایی شده است.
کرمی نژاد عنوان کرد: این پکیج اولین پکیج تصفیه فاضلاب در استان است که وارد مدار بهره برداری شده است و از نظر تکنولوژی در نوع خود منحصر به فرد است و از مزایای آن پرتابل بودن، بدون بو و بدون رسوب بودن است.

افزایش پیشرفت پروژه های فاضلاب از ۴۳ درصد به ۶۰ درصد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: از مهمترین مزیت های این پکیج ها ارزانی آن‌ها نسبت به ساخت تصفیه‌های فاضلاب و سرعت اجرا و قابلیت استفاده در هر محلی است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در حال حاضر ۱۰ پکیج در شهرهای خوزستان خریداری شده که در این راستا بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است. قرار است این پکیج ها در شهرهای اروند، چوئبده، آبادان، بهبهان، مسجدسلیمان، هندیجان، چم گلک، رفیع و هفتکل اجرایی شوند.
وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم پیشرفت فیزیکی پروژه‌های فاضلاب در استان خوزستان از ۴۳ درصد به ۶۰ درصد رسیده و روند اجرایی پروژه های فاضلاب با سرعت در حال اجرا است.
کرمی نژاد گفت: پروژه فاضلاب شهرستان هفتکل در مدت زمان ۱۱ ماه اجرایی می شود و روند اجرایی آن با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان آغاز شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=13310

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: