شبکه بزرگ قاچاق دام زنده در هرمزگان متلاشی شد

شبکه بزرگ قاچاق دام زنده در هرمزگان متلاشی شد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از بلدیه آنلاین هرمزگان ؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف محموله بزرگ دام زنده قاچاق در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: محموله ۱۷۸ رأسی دام قاچاق که توسط قاچاقچیان به وسیله دو دستگاه کامیون از استان فارس به بندر لنگه منتقل شده بود، با صدور دستور قضایی، شناسایی و توقیف شد.

وی در ادامه افزود: قاچاقچیان قصد داشتند در فرصتی مناسب این دام‌های مولد و کشتاری بومی را تحت عنوان دام خارجی به یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس ارسال کنند که خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی استان و عملیات ضربتی مأموران از خروج این محموله بزرگ از مرز‌های کشور جلوگیری شد.

قهرمانی تصریح کرد: در این عملیات علاوه بر توقیف کامیون‌های مورد نظر قاچاقچیان، اسکورت‌های مسلح نیز دستگیر شدند. بررسی و برخورد با تمام ابعاد این شبکه در دستور کار است. وی گفت: افراد دستگیر شده با صدور قرار تأمین کیفری، جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می‌برد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به آثار زیان‌بار قاچاق بر پیکر اقتصاد کشور، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان در راستای عمل به وظایف قانونی خود اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه‌ای را به قاچاقچیان نخواهند داد و با تمام توان و بدون اغماض با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=15781

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: